Pages

26 Eylül 2010 Pazar

Managerzone Transfer - Transfer Hakkında Herşey - Oyuncuyu Alma,Satma,İzleme,Vergi

Managerzone Transfer - Transfer Hakkında Herşey - Oyuncuyu Alma,Satma,İzleme,Vergi
Bu Yazımızda transfer hakkında herşeyi anlattık :  Transfer nedir,nasıl yapılır,nereden yapılır,nasıl oyuncu alırım,managerzone,nasıl oyuncu satarım,neden oyuncum gelmiyor,oyuncumu alamadım,oyuncu nasıl alınıyor,oyuncu alıp satma,managerzone oyuncu alım satım,managerzone oyuncu izleme,managerzone transfer,iyi transfer nasıl yapılır,managerzone vergi,kesinti,satış,alış ...vs gibi konuları anlattık Umarım Faydalanırsınız...


Transfer nasıl yapılır?

Kulüp Binası>Transfer yolunu takip ederseniz rahatlıkla sizde transfer yapabilirsiniz.

Kulüp Binası>Transfer>Transfer İzleme:Transfer'e çıkardığınız oyuncuları ve Transfer esnasında teklif verdiğiniz oyuncuyu anında burada görebilirsiniz. Eğer teklif verdiğiniz oyuncu burada yok ise başka birisi tarafından teklif verilmiş demektir.

Peki bunları anladım oyuncuyu nasıl alacağım? Sadede gelsene kardeşim :)

Teklif vermek istediğiniz oyuncunun isminin altında Oyuncuyu Satın Al ve Oyuncu İzleme linkleri vardır...

Satın Al

İzleme

Oyuncuyu Satın Al: Tıkladığınız takdirde karşınıza ufak bir pencere açılacaktır. Burada teklif et kısmına istediğiniz parayı Euro cinsinden yazarak teklifte bulunabilirsiniz. Aşağıdaki oyuncu maaşına fazla kafanızı takmayın. O maaş oyuncunun ne kadar fiyata gittiğine göre değişir. Oyuncu ne kadar yüksek fiyata giderse oyuncu maaşıda o denli yükselir.

Oyuncu izleme: Tıkladığınız taktirde sistem oyuncuyu sizin için izlemeye alır. İzlemeye aldığınız oyuncuya ise Klup Binası>Oyuncu İzleme yolunu takip ederek ulaşabilirsiniz. Çok faydalı bir linktir kendisi:) Beğendiğiniz bir oyuncuyu günler öncesinden izlemeye alırsanız oyucunun transfer bitiş saatine kadar olan fiyat hareketlerini rahatlıkla görebilirsiniz. Trafnsfer bittikten 24 saat sonra oyuncunun özellikleri gidecek fakat kendisi orada kalacaktır siz
kovalayana kadar:)

Oyuncuyu ben almıştım ama başkası almış görünüyor bu nasıl oluyor?

Oyuncu transfer bitiş saatinde son 3 dakikaya girdikten sonraki yapılan teklifler transfer bitiş saatini 3 dakika ileriye atar yani hala oyuncuyu alma şansınız vardır. Bu 3 dakikadan sonra ki dakikalarda para konuşur:)

Oyuncu sizin teklifleriniz bölümündeydi fakat gitmiş? Nereye gitti benim oyuncum o kadarda para vermiştim:)

Muhtemelen sizden hemen sonra başka birisi tarafından teklif atılmış ve oyuncu sizden çıkmıştır. O yüzden Sizin teklifleriniz bölümüne oyuncunun bitiş saatinden hemen sonra bakmanızı tavsiye ederim. Böylelikle hata yapmazsınız;)

Oyuncuya yanlışlıkla çok yüksek fiyat teklifi yaptım ne yapabilirim?

Teklifinizi geri alma gibi bir şansınız yok. O yüzden teklif yaparken çok dikkatli olmanız lazım.

Oyuncuya teklif attım ve transferde şu dakika itibari ile bitti. Oyuncu Sizin Teklifleriniz bölümünde duruyor ama hala takıma gelmedi? Adminlerden hemen açıklama istiyorum:)

Oyuncu transfer bitiş saatinden 24 saat sonra takımınıza katılır. 1-2 saatlik gecikmeler normaldir. Fakat 6-7 saatlik gecikmelerin olduğuna da rastlanmıştır. Bu saatten sonra sabır gereklidir:)

Transfer bitiş saatinden tam 24 saat geçti ve oyuncunun parası kesildi kendisi yok. Paramı geri istiyorum:)

Maalesef Managerzone parayı alıp saymadan oyuncuyu göndermiyor arkadaşlar:)

Oyuncuyu transfer ettim ve sağolsun geldi. Oyuncular kısmında olduğu halde Taktikler kısmında görünmüyor? Bu nasıl iş kardeşim:)

Muhtemelen hatta 100 de 100 oyuncu seçili değildir. Oyuncular kısmına gelerek sol tarafta formanın altında; oyuncuyu seçili hale getirmeniz gerekmektedir.

Tam oyuncuyu alacakken saniyeler kala bir Çinli teklif attı ne yapmam lazım?

Tası tarağı toplayın kaçın :)

Peki oyuncumu nasıl satabilirim?

Kulup binası>Oyuncular yolu takip edilerek oyuncular listelenir. Sol tarafta oyuncu formasının altında sat butonu vardır. Daha sonrası istenen fiyat ve transfer listesinde kaç gün kalacağıdır...

Oyuncumu satışa çıkarttım fakat satılmadı. Tekrar satışa çıkartmak istiyorum fakat çıkartamıyorum. Ne yapabilirim?

Oyuncunuzu transfer bitiş saatinden 24 saat sonra tekrar satabilirsiniz. 1-2 saatlik gecikmeler olabilir.

Yeni bir oyuncu almıştım fakat beğenmedim ve satışa çıkarttım güzel bir fiyata sattım. Ama %95 vergi kesilmiş diyor. Böyle işmi olur kardeşim:)

Evet arkadaşlar olur. Oyuncu satmanın belli başlı kriterleri vardır. Transferler için mevcut vergi sistemi aşağıdadır;

1. Bir oyuncuyu satın aldığınızdan sonraki 6 hafta içinde sattığınızda kârınızın 95%'lik kısmı vergi olarak kesilmektedir.


2. Bir oyuncuyu satın aldığınızdan sonraki 6-13 hafta içinde sattığınızda kârınızın 50%'lik kısmı vergi olarak kesilmektedir.


3. Bir oyuncuyu satın aldığınızdan 13 hafta sonra sattığınızda kârınızın 20%'lik kısmı vergi olarak kesilmektedir.


4. Bir oyuncuyu satın aldığınızdan sonraki 13 hafta içinde satarsanız o oyuncunun formu düşebilir.


5. Aynı kulüpten 15 hafta içinde en fazla 2 oyuncu satın alabilirsiniz. Aynı kulüpten daha fazla oyuncu satın almak istediğinizde bilgilendirilirsiniz.


6. U-21 vergisi (21 yaş altı) - 18 yaşında bir oyuncu satıldığında gelirin 50%'lik kısmı vergi olarak kesilir.


- 19 yaşında bir oyuncu satıldığında gelirin 40%'lık kısmı vergi olarak kesilir.
- 20 yaşında bir oyuncu satıldığında gelirin 30%'luk kısmı vergi olarak kesilir.
- 21 yaşında bir oyuncu satıldığında normal vergi miktarı olan 20% kesilir.
- Eğer oyuncu değerinden düşük fiyata satılırsa vergi kesilmez.
- Bir oyuncu oyuna başladığı kulüpten satılıp yeni kulübünden tekrar satılırsa normal transfer vergileri geçerli olacaktır (Bir oyuncu satın alındıktan sonraki 6 hafta içerisinde satılırsa gelirin 95%'lik kısmı vergi olarak kesilir, 6-1 hafta içerisinde satılırsa gelirin 50%'lik kısmı vergi olarak kesilir, 13 haftadan sonra satılırsa gelirin 20%'lik kısmı vergi olarak kesilir.

Önemli not: Arkadaşlar unutmayın vergi satıştan doğan kârınızdan kesilir. Şöyleki 10 liraya oyuncu alır 50 liraya satarsanız vergi 40 liradan kesilir. çünkü siz 40 lira kar etmişinizdir...


Etiketler:
managerzone,Transfer nedir,nasıl yapılır,nereden yapılır,nasıl oyuncu alırım,managerzone,nasıl oyuncu satarım,neden oyuncum gelmiyor,oyuncumu alamadım,oyuncu nasıl alınıyor,oyuncu alıp satma,managerzone oyuncu alım satım,managerzone oyuncu izleme,managerzone transfer,iyi transfer nasıl yapılır,managerzone vergi,kesinti,satış,alış,transfer hakkında herşey,managerzone transferi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sim: ZaLiM Fc (812675)
Takım Sahibi: (7274688)

Sıralama: (33692)
Form:
Seri: Div6.221
Lig: Türkiye
Ödüller: Ödül yok





bu üye trasferde dürüst davranmıor ve küfürlerle trasferdekı dıger üyelere yazılar yaıyor.oyuncuyu alamayınca karsı hocaların zıyaret defterlerınden tehtıt savuruyor...

Yorum Gönder

Tüm Yorumlar Yayınlanır.Fikirleriniz Bizler İçin Değerlidir.

İlginize Teşekkürler MzManagerzone.Blogspot.com Ekibi